Tuesday, October 1, 2019

Incentive Trip Shaklee

Assalamualaikum semua!
Tau tak korang dalam bisnes shaklee, jika anda buat bisnes, anda bukan sahaja berpeluang untuk dapat bonus yang besar tapi lebih dari tu anda boleh dapat. Salah satu yang menarik minat ramai orang untuk bersama shaklee adalah dengan INCENTIVE TRIP yang sangat mewah dan 100% sponsored yang ditawarkan oleh shaklee. 

Ingat lagi tak post Cik Fit pasal Peluang bisnes 3C dengan shaklee hari tu ---> Peluang Bisnes Shaklee Dengan 3C
Haa..hari ni nak cerita pasal Incentive Trip yang ditawarkan oleh Shaklee 😉

Kalau nak tahu, trip Shaklee ni memang trip bertaraf 5 bintang! Trip yang tersangat mewah sebab kalau dia bagi hotel, dia pilihkan hotel termahal sekali, tempat makan pon tempat yang paling mahal dan paling top. Hinggakan trolley bag pon Shaklee sponsor, paling tak boleh nak hadam siap dapat duit belanja Shaklee bagi, tu tak termasuk hadiah-hadiah kejutan dari Shaklee. banyak gila surprise gift tau sepanjang percutian 😂 All sponsored by Shaklee tau 




tengok tu semua Shaklee yang bagi tau hadiah2 ni secara percuma tau! Jelesnya ioollss dapat VIVIX free 😋


Shaklee Incentive Trip
Shaklee Incentive trip ni terbahagi kepada 2 iaitu:-
✈Shaklee Regional Incentive Trip
✈Shaklee International Incentive Trip

REGIONAL TRIP

Bagi Regional trip ini dulu Shaklee bagi percutian dalam Malaysia je. Tapi sekarang ni kan, ada perubahan pentadbiran jadi banyak benda berubah. Sekarang ni, regional trip ni dah boleh pergi juga luar Malaysia juga tapi serantau Asia. Macam tahun ini perjalanan cruise dari Langkawi - Phuket - Penang. Dan untuk tahun depan, delegasi Shaklee Malaysia yang layak akan ke Korea Selatan selama 4 hari 3 malam. 




INTERNATIONAL TRIP

Bagi International Trip pula, p Shaklee akan bagi percutian ke luar negara yang tak akan anda dapat lupakan. Yang istimewanya setiap 2 atau 3 tahun sekali, lokasinya adalah ke Amerika Syarikat dan dapat pergi ke ibu pejabat Shaklee dan menghadiri konvesyen antarabangsa di sana. Tahun ni (2019) para Master -master yang layak dapatlah pergi sana. Shopping sakan dan yang paling best dapat pergi tempat best-best yang kita selalu tengok kat tv je. Dan untuk tahun depan, delegasi Shaklee akan ke Switzerland pula tau. Bestnya!! 
Bagi yang beragama islam pula akan ada juga pilihan sama ada ingin membuat umrah tau pergi ke negara2 lain. Untung tau dapat kerjakan umrah fully Sponsor by Shaklee ❤❤




Haa..macam mana semua teruja tak? So bagi CikFit la tak rugi pun bagi sesiapa yang join Shaklee.
Selain membantu menjadikan kesihatan kita lebih baik dapat juga kelebihan lain. Untun-untuk dapat melancong free tau..hee.

Jika anda ingin menyertai team Cik Fit atau ada sebarang pertanyaan, anda boleh terus contact Cik Fit ya (^_^)


Love, 💖
Cik puan Fitriah Rosli. 
Shaklee Distributor Kedah
Call / sms / WhatsApp :  +6019-5706565
Email : nfit88@gmail.com
 Mobile Spa Page : Nur d Beauty Spa
Facebook : Nurfitriah Md Rosli

No comments: