Sunday, October 6, 2019

PERBEZAAN PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN DENGAN PROGAM KURUS YANG LAIN

Assalamualaikum semua!


Apakah program #JomDetoxJutawan?

Ia adalah program selama 17 hari. Ia ada 3 fasa:


💙 Fasa 1 (Pre-Detox): Tempoh untuk prepare tempoh detox. Untuk kita ubah mindset 


💙 Fasa 2 (Detox): Tempoh kita detox dengan meal plan yang telah disediakan.

💙 Fasa 3 (Post-Detox): siapa yang buat Detox betul-betul. Akan dapat result badan lebih cergas, berat badan continues turun, kulit cantik, nampak lebih muda. 

KENAPA PROGRAM JOM DETOX JUTAWAN NI BERBEZA?

1. Program Jom Detox Jutawan fokus pada 5 organ detox iaitu hati,paru-paru,kulit,buah pinggang dan sistem penghadaman. Manakala program lain mungkin tertumpu pada satu atau dua organ detox sahaja.Rugi kan kalau kita hanya detox pada satu bahagian sahaja.Sedangkan ada 5 organ kita yang perlu di 'detox' kan.


2. Program Jom Detox Jutawan juga merangkumi 3 aspek yang penting iaitu
🌻PEMAKANAN
Pemakanan yang betul akan di ajar dalam program Jom Detox Jutawan.Menu adalah dari nutritionist dan di endorsed oleh doktor.Bukan sebarangan menu tau .

🌻LIFESTYLE
Lifestyle peserta jom detox akan berubah dari sebelum detox(tak sihat) kepada sihat. Jadi badan peserta detox akan lebih sihat dan cergas berbanding sebelum detox.

🌻SUPPLEMENT
Merangkumi supplement yang diperlukan oleh seluruh badan dan organ detox.Supplement ni membantu organ detox berfungsi dengan lebih baik.Selain tu,program Jom Detox Jutawan perlukan supplement kerana untuk membantu menampung nutrisi ketika proses detox dilakukan kerana kurang makan.Dalam erti kata lain adalah untuk support organ detox kita.


#JOMDETOXJUTAWAN 

1) Coaching 17 hari di group whatsapp merangkumi Predetox week, Detox Week dan Post Detox Week. Satu satunya Group yang ada Predetox & Post Detox Week.

2) Guide untuk detox dengan ilmu. Banyak ilmu yang sangat mahal yang kami kongsikan dalam Group ini yang tidak ada di luar sana.

3) Meal plan yang di sediakan oleh Pakar Nutrisi dan dipersetujui oleh Doktor. Insya Allah anda tak akan kelaparan. Tambahan lagi suppliment yang kami gunakan adalah satu-satunya suppliment yang mempunyai Landmark study yang memang Selamat, Terbukti dan Berkesan.

4) Program ini TERBUKTI BERKESAN bagi peserta sebelum ni yang betul betul ikuti panduan yang kami beri (boleh rujuk testimoni sebelum ni)


Kini pendaftaran untuk #JomDetox 16.0 sedang dibuka khas untuk semua yang berminat sehingga 14 Oktober ni. Program akan bermula pada 15 Oktober 2019. 

Jika anda ingin menyertai atau ada sebarang pertanyaan berkenaannya, anda boleh terus contact Cik Fit ya (^_^)


Love, 💖
Cik puan Fitriah Rosli. 
Shaklee Distributor Kedah
Call / sms / WhatsApp :  +6019-5706565
Email : nfit88@gmail.com
Mobile Spa Page : Nur d Beauty Spa
Facebook : Nurfitriah Md Rosli

No comments: