Sunday, October 6, 2019

NAK BUAT SIDE INCOME RM2000 SEBULAN?

Assalamualaikum semua!

Cik Fit percaya ramai di luar sana yang masih struggle untuk mencari bisnes fulltime mahupun partime untuk dijadikan income kita kan.

Bagi Cik Fit Shaklee adalah satu platform yang sangat baik untuk anda semua bermula tau.

Kenapa?

Sebab dalam Shaklee di bawah pimpinan susur galur Master Laila, Master Ainul & Master Athirah, anda akan dapat kelebihan berada di dalam Projek:

a) Projek Mobile Spa,The Walking Beauty (TWB,bawah bimbingan Master Ainul).
b) Projek Jom Detox Jutawan (bawah bimbingan Master Laila).

Melalui Projek Mobile Spa ini anda boleh dapat Instant Cash hari-hari. Dalam projek mobile spa ni adalah anda boleh buat servis spa kat mana-mana sahaja. Dari sinilah korang boleh terus dapat instant cash.Tak delah nak menunggu duit gaji di hujung bulan kan.😍.


Itu belum termasuk lagi income pasif yang anda boleh dapat dari bonus Shaklee. Masa tengah duk facialkan customer tutiba-tiba customer teringin nak order vitamin Haa dah masuk lagi duit dalam poket tu. Haa,masa ni bolehlah korang suggest mana yang terbaik ikut apa masalah yang diorang hadapi.



Once anda join projek ini, automatik anda akan nenjadi ahli shaklee, dan berpeluang belajar 5 course untuk mantapkan perkhidmatan spa bergerak anda iaitu:-
🌼Facial Treatement
🌼Body Scrub
🌼Herbal Sauna
🌼Mandian Aura susu
🌼Spa Cantik kaki dan tangan

Best tau semua course ni dan dengan kesemua course yang anda belajar ni anda mampu untuk menjana pendapat lebih kurang RM150 atau lebih dari tu dalam masa sehari. Memang lumayan lah hasil beauty therapist TWB ni..

Dengan projek hebat ni mudah untuk anda buat side income kerana servis yang ditawarkan adalah servis yang disukai oleh semua wanita.

😍

Boleh imagine tak betapa mudahnya anda untuk buat side income dengan #TeamJutawan dengan kesemua projek hebat yang Anim nyatakan diatas.RM2000 sebulan in shaa Allah takkan menjadi masalah besar jika anda betul-betul fokus. Yang penting, anda komited,rajin dan follow semua cakap mentor, In Shaa Allah anda pasti berjaya. Ini bukan calang-calang program tau..Its Proven Success Programme.

So, jom buat side income dengan #TeamJutawan. In Shaa Allah masalah kewangan anda pasti dapat dipulihkan.😁


Jika anda ingin menyertai atau ada sebarang pertanyaan berkenaannya, anda boleh terus contact Cik Fit ya (^_^)


Love, 💖
Cik puan Fitriah Rosli. 
Shaklee Distributor Kedah
Call / sms / WhatsApp :  +6019-5706565
Email : nfit88@gmail.com
Mobile Spa Page : Nur d Beauty Spa
Facebook : Nurfitriah Md Rosli

No comments: