Wednesday, January 7, 2009

~siapakah batrish~


♥hanya dikenali sebagai batrish♥
~tiada sebarang pengenalan diri atau gambar yang mengenalkan diriku kepada org ramai~
~dan untuk itu ramai yang xtau sape batrish ni...even mey ex-skollmate dolu2..huhu~
~pada wan nur hanis..maaf kerana trtinggal nur tu(ayat skema ni)..xingat la..hehe..~
~sape batrish ni..sewaktu aku dilahirkan datuk aku yang memberi nama ini...ni suma gara2 aku yang xsabar2 nak kuar menyambut beraya bersama2 mak aku di pagi aidilfitri yang mulia lagi berkat ni~
~kesian mak aku xdpat beraya time tu..hehe sumanya kerana kerakusan aku nak sangat menyambut hari raya menyebabkan aku xsabar2 lagi nak keluar dari perut mak aku ni..haha~
~akhirnya datik aku mmbuat keputusan untuk memberi nama nurfitriah...sempena aku dilahirkan pada 1 syawal bersamaan dengan hari raya..huhu~
~tadika pertama yang aku jejaki ialah tadika kemas di kampung dimana aku tinggal bersama2 nenek dan atuk masa tu...umur 5 tahun dah pegi tadika tau..org len 6 tahun br pegi time tu kira akulah satu-satunya adik kecik kat ctu(walupn hakikatnya aku ni gemuk time tu..haha)..dan selalu dibuli~
~darjah satu sampaila darjah 6 aku bersekolah di sekolah rendah kebangsaan sungai korok baru(nama lama ni) yang sekarang telah bertukar nama iaitu sekolah kbangsaan jln pegawai..~
~sekolah menengah di sekolah men. keb. sultanah asma...this is a gal skol k...mknanya xde pelajar lelaki;)~
~dan menyambung pelajaran di matrikulasi kedah(padahal tu je twaran yg dpat..haha)~
~dan akhirnya sekarang masih lagi blaja di uitm shah alam~
~itulah serba sedikit tentang diri batrish~
~meski korang tertanya kan kenapa guna nama batrish sedangkan nama aku ni lain kan...sebenarnya aku suka sngat nama ni..sebabnya aku sendiri pn xpasti kenapa..haha~

untuk korrang lebig mngenali aku...disini disertakan gambar aku bersama2...





~bATrisH~

3 yang komen mengomen:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

maaf diterima...
hehehe...
dpt tau pn sedikit sbyk psl psl kamu ni..
xpa nti leh knl2 lg kn???
;)

hans said...

aku kenal jer..hahha

~batrish♥~ said...

hg mmgla knal aku hans..ni buat org len yg xmngenali aku ni..huhu

 

Blog Template by batrisyaamylea BloggerCandy.com