Monday, April 13, 2009

♥hidupku tak seindah dilihat♥

senyuman sentiasa terukir dibibirku ini..
namun resah dihati siapa yang tau...
kebelakangan ni rasa hidup ni tak segembira dulu...
terasa ada satu kehilngan...
senyumanku hanya untuk mengaburi mata manusia di sekeliling..
gelak tawaku cuma untuk menutup tangisan dihati ini...
siapa yang tau?cuma DIA yang maha mengetahui segalanya yang ku rasa...
aku cuba untuk mengembirakan diri ini...
tapi disaat aku ingin gembira pasti terasa ada sesuatu yang menghalang...
aku menangis tiada siapa yang mendengar...
kerna aku tak ingin siapa yang tau...aku tak pandai meluahkan rasa ini...
akhirnya ku pendam sendiri....

sakit hati ku teramat sangat terasa terseksa jiwa dan ragaku ini...
cuma DIA tempat untuk ku mengadu kerna cuma DIA ynag memahami diri ini...
kenapa aku tak seceria dulu....kenapa kegembiraanku hanya sekdar pura-pura?
mana perginya kita yang dulu...aku yang dulu....saya yang dulu...
hilang entah kemana tiada siapa yang tau....



~bATrisH~

3 comments:

hans said...

ko sakit hati dkt sapa plak?

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

napa ni? ada masalah ke?

~batrish♥~ said...

nothing...
cuma feeling unhappy je lately...
with stuff...don't worry i still can smile ait...:)