Tuesday, August 17, 2010

terkunci...horror btol..@_@

okeh citenye mcm ni...
ptg semlm stay kat lab nak wat extraction untuk sample..
utk fyp ni..pastu nak g la amik sample kat cold room..
masa ni ramai jgk kt lab kak siti...
masa masuk nak amik petai tu pintu cold room terbuka la..
and aku kat dalam...lame sket sebab petai tu duk kt hujng nak amik ssah sket
sebab banyak barang kat depan tu...
pastu tibe2 gelap cold room tu...ingatkan pintu tu tertutup seniri...
pastu dah gelabah sebab masa try bukak pintu xblh...
dah terpikir dalam hati..'alamak aku terkunci kat dalam cold room ni..bekula aku'
pastu dengan sekuat hati ketuk pintu cold room tu...
dah cuak dah..macam ne kalau takde org dngar...mati beku la aku kat dalam ni...
pastu tibe2 pntu terbuka...fai cakap ingatkan xde org td...huuu...
aku da nak nangis da time tu...huuu...fai yg tutup ke...huuu...
mmgla pengalaman yg sangat menakutkan...
bulan pose lak tu...dugaan ni...
okeh sekian utk kali ni nye entry..

p/s: kalau masuk room tu make sure orang kat luar tau anda di dalam utk mengelakkan kejadian macam ni berlaku lagi....

~bATrisH~