Sunday, April 8, 2012

Time Flies By

salam peeps
minggu ni merupakan hari sedih
sebabnya kawan-kawan sekerja Bat dah nak berpindah kerja kat tempat lain
sedih sangat..sebab dah anggap semua macam family
ketawa sama-sama, pergi bercuti sama-sama, share makan sama-sama, sama-sama sedih sebab kena marah dengan bos, buat kerja sama-sama sampai lewat malam
i really gonna miss all that ='(

lepas ni 2 orang akan keluar serentak pulak tu...
sorang pergi N.Sembilan (jauh bila nak jumpa pulak kan)
sorang lagi dalam Kedah jugak (tapi lepas ni tak boleh nak gosip-gosip lagi dah)
serius rasa akan kehilangan sangat..sebab dua orang ni yang gila-gila kat ofis...
hmm..





i dedicate this song to them ~




~bAtRisH~

0 yang komen mengomen:

 

Blog Template by batrisyaamylea BloggerCandy.com