Tuesday, December 30, 2008

.:neW sEmesTer BegiN:.

==pada 28 disember 2008 aku melangkah masuk kembali ke alam kampus==
==hari ni bermulalah pendaftaran kolej-kolej kediaman di kampus induk uitm,tapi tak taula kot kampus lain pn skali kan==
==hari ni orang takla ramai sangat mendaftar kelihatan ramain pelajar datang bersama ibu bapa mereka untuk mendaftar samalah sepertimana aku ni kan==
==tunggu punya la tunggu...akhirnya dapat jugalah mendaftar...kali ni dapat tingkat bawah...dulu aras 7 skng dah aras 3 plak..xpa pasni exercise la naik turun tangga mana tau tercpai azam aku nak turunkan berat badan ni kan..haha..==~insyaallah~
==kali ni ku dapat rummate dgn org yang aku knal..mmg dah plan dr awal g pn...:)==
==kali ni jadual agak pack la..de satu ari tu dari pagi sampai malam ish..alamat xbalik kolej la aku macam tu==
==nasib satu ari je macam tu...kalau tak maunya parah ni..huhu..==
==wifi xdpt kat bilik so kne la duk luar bilik ni nak mncari..huhu..hope dpt la slalu post entry baru ni..one of my way to express my feeling ni..:)==
==k la stakat ni dulu kot nak cte lgpon xde cte best pn lagi ni...huhu==

~bATrisH~

0 yang komen mengomen:

 

Blog Template by batrisyaamylea BloggerCandy.com