Saturday, December 20, 2008

~tAk sEmUa yG kiTa raNcaNg aKan jAdi Kan~

betul lah org slalu cakap kita cuma mampu merancang tapi tuhan yang menentukan
setiap yang kita rancang xsemestinya akan jd...
terlalu banyak yang dah aku alami sepanjang tahun ni...
cuma tinggal beberapa minggu je lagi nak masuk tahun baru...
maknenya akan ada azam baru utk tahun baru..
berakhirnya tahun ni..bermakna berakhir jugak kisah percintaan aku ni...
tak pernah aku sangka akan jadi mcm ni akhirnya...
sbb selama ni terlalu yakin dia lah jodoh aku...
tp bila jd macm ni..baru sedar ajal maut dan jodoh di tangan-Nya...
cuma kali ni aku lebih banyak mengadu pada-Nya...yang membuatkan aku lebih tenang...
lebih tabah untuk hadapi semua ni...walaupun ada ketikanya aku terhanyut dalam khayalanku
sendiri...tapi alhamdulillah...aku dapat mengawalnya..harap aku dapat berterusan begini...
lebih tenang..lebih tabah...tapi kali ni sku takde perasaan langsung dah..sedih tak...gembira pn tak jugak...even result keluar pun aku tak rasa apa2...tp kalau ikutkan semester2 lpas
berdebar-debar je bila nak check result..tapi kali ni takde perasaan langsung...kenapa ye?
kecewa sangatkah aku dengan apa yang berlaku...aku tau aku patut redha dengan apa yang berlaku..pasti ada hikmah di setiap yang berlaku...THERE'S A BEAUTY IN EVERY TRAGEDY
mcm pe yang HLOVATE ckap..dalam Schubert's Serenade cerita yang sangat sedih..tapi setiap yang berlaku cuma DIA yang tahu kan...mungkin dia lebih tau pe yang terbaik utk kite kan..
~bATrisH~

4 comments:

hans said...

sabar jer lah....
mungkin ada yang lebih baik yang dijanjikan Allah untuk hang..
wah,dah maca al-kuliyah lak aku..
hehehe

~batrish♥~ said...

hehe..ley la jd ahli panel nanti ak rekomen ja hg

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

perpisahan mmg menyakitkan..
pe yg penting kt kena kuatkn smngat n tabahkn at..cuma kena ingt xsuma yg kita impikan akan jd kenyataan...

~batrish♥~ said...

anis: thanx mmg skit skng tgh recover ni...
mmg xsuma yg kta impikan akan jd kenyataan kan...