Friday, January 28, 2011

BLogWaLkinG

Saya suka blogwalking (jalan-jalan di blog)
Saya suka baca post-post orang
Buat hati saya gembira (pelik kan baca post orang pon happy ke?)
Sebabnya mereka ceritakan kisah mereka
Pengalaman mereka, setiap apa yang mereka lalui
Baik dengan keluarga ataupun kawan-kawan
Saya suka dengan cerita mereka
Saya suka cara mereka mengekspresikan diri mereka
Itu melambangkan diri mereka yang sebenar yang dating dari hati
Blog-blog yang saya suka lawati :
HANS   (saya rasa dia boleh jadi seorg writer yg Berjaya ni) =)
MERAH JAMBOO      (sangat suka dengan mommy to be ni and doctor ni..sangat cantik)
CIK ALYN   (ini kawan skolah saya yg comel dr dulu..=)
CIK HAJAR    (ini juga kawan skolah sy..sy mengikuti perkembangan dia di cni..hee)
FIRA HANIS  (sangat suka cara dia mix n match baju..bila boleh jadi sperti ini ya?)

antara blog yg mesti saya click stiap kali ada entry baru...(^_^)
nota kaki: bila mahu jadi feymes seperti mereka ini ye..followers beratus2..comment    pon berlambak2...(bebelan hati si penulis)  
          
 ~bATrisH~

No comments: