Friday, January 28, 2011

the power of eYeLiner contest

hai semua...
owh ini kali pertama saya join contest..itu pun sebab ternampak masa baca entry Cik Cahaya. rasa macam menarik je..teringin nak try pulak..hehe..

okeh contest ni dianjurkan oleh Cik Tasya


tengokla eyeline die mengancam kan..hehe..saya ni baru blaj pakai ni...xbpe pandai lagi...hehe..


syarat-syarat yg kamu kena ikut untuk join:

  • just upload SATU gambar anda memakai eyeliner. warna apa pun boleh!
  • focus dkt eyeliner atas mata. bkn bawah taw.
  • gambar mestilah gambar profile. maksudnya, gambar nmpk muka sahaja.
  • tajuk entry mestilah ini ya,  the power of eyeliner contest '
  • doesn't matter whether u want to use liquid eyeliner or pencil eyeliner
  • kamu boleh pkai eyeshadow nk bgi nmpk lgi cantek, tapi makesure lukisan eyeliner still nmpk jelas 
  • terangkan sedikit kenapa cik tasha perlu pilih kamu 
  • gambar yg plg cantek ukiran eyeliner & plg sesuai dgn rupa si pemakai dari segi pendapat cik tasha akan menang!




syarat-syarat penyertaan pulak:

  • anda harus meletakkan banner contest di side bar blog anda
  • anda WAJIB menjadi follower cik tasha
  • anda harus tag kepada 3 org rakan anda plg minimum dan 5 plg maximum
  • rakan yg telah di tag harus diberitahu
  • anda harus link blog cik tasha dlm blog anda
  • apabila dah settle, tinggalkan link contest tu di comment sini so bleh cik tasha zassss pi!
  • tarikh tutup penyertaan, 1 FEBRUARY 2011 ( 12 am )


mudah saje contestnye cuma perlu pkai eyeliner lepas ambik je gambar korang pakai eyeliner



okeh..turn saya pulak ni...=)



siap peace lagi ni..hihi..


jeng..jeng...kenapa perlunya Cik Tasya  memilih saya?
okeh terus terang saya katakan ini kali pertama saya pakai eyeliner yg liquid punya..
selalunya pakai pensil je..disebabkan nak join contest ni bertungkus lumus belajar cara pakai
supaya tak comot..hehe...bila pakai eyeliner mata kita nampak lebih menonjol dan cantik
dari mata yang kecik pon boleh nampak besar bila pakai eyeliner ni...sebab tu la saya suka 
pakai eyeliner sebabnye mata saya yang bulat ni nmpak lebih besar lagi..hehe..


okeh harap2..Cik Tasya brpuas hati la dengan reason saya tu..mana tau dapat pakai eyeliner yang 
sama macam Cik Tasya kan..=) 


owh lupa pulak..saya perlu tag kawan2 saya ni...sape ye..
saya nak tag Cik Alin, Cik Azwa and Cik Hajar


~bATrisH~

No comments: