Monday, January 31, 2011

KAMI BLOGGER UTAGHA

tadi ada terbaca entry dari dari Cik GKSB bertajuk kami dari utagha..hehe
cek pon orang utara jugak...so cek join la sama...hehe
cek ni orang kepala batas..bukan kat penang na...orang kedah ja tau kepala batas ni ada kat kedah..
kalau oghang luaq depa dok ingat penang ja kampung PAK LAH..haha
ingat penang ja ka ada...kedah pon ada taw...
kat Kepala Bataih ni la ada airport...sebab tu orang kat sini tau...hehe



saya ni dari KEDAH
anak jati Kedah lahir kat kedah
skolah pon kat kedah
matrik pon kat kedah jugak
tapi masuk U jauh la kat selangor ni
tapi KEDAH tetap di hatiku
hehe
tempat paling best skali
hampa mana tau =P


~bAtRisH~

8 yang komen mengomen:

ciK waNi said...

salam perkenalan dr blogger utagha~~

~batrish♥~ said...

salam perkenalan cik wani..=)

mizz_aainaa said...

salam perkenalan~

~batrish♥~ said...

salam perkenalan mizz aina..=)

hans said...

saya blogger utagha jugak

~batrish♥~ said...

aku kenai hg hans..hg kan femes..hehe..

fathiahRAIHANA said...

hyepp orang kedahh ^^
salam pekenalan =]

~batrish♥~ said...

hype fathiah salam perkenalan..=)

 

Blog Template by batrisyaamylea BloggerCandy.com