Monday, February 28, 2011

Tak faham la Pendapatan Terumpuk dengan Buffered Earning ni..

 

Assalamualikum dan Selamat pagi semua

Saya ada masalah la...memandangkan saya masih baru dalam Nuffnang ni

Banyak juga yang saya tak berapa faham..

Contohnya PENDAPATAN TERUMPUK dengan BUFFERED EARNINGS?

Boleh tak sesiapa terangkan pada saya yang kurang tahu ni...(+__+)

Setakat sekarang pendapatan saya macam gambar di bawah ni:

 

image

Sikit je ni..hehe..takpe lame-lame jadi bukit la kan betol x? (^_^)

2 yang komen mengomen:

CahayaCintaIlahi said...

yunk
pendapatan terumpuk dan B.E tu adalah same
B.E dalam bahasa inggeris
pastu.. b.e ni tak semua org dpat
so kene tgu jela bile nuff nak kasik b. e
dekat kte takat tu je la yg cahaya faham

~batrish♥~ said...

ooo..yeke..hehe..
baru faham...tq cahaya =)

 

Blog Template by batrisyaamylea BloggerCandy.com