Monday, February 28, 2011

cik epal komen la blog kite..hehe

 

pada sesiapa yang tak kenal cik epal yang vogue lagi da boom ni

klik cik epal ye….

tadi saje je dok godek2 entri yang lame2 dulu..

pastu tengokla komen2 yang diorg komen kan..

tengokla kat entri SAF09 lepas tu macam tak percaya..huh betul ke ni?

cik epal komen laaa…ish kenapa tak penah tau pulak ni…

ooo..time ni tak kenal sape cik epal ni…ish2 patutla..

sebab tu tak excited sangat time dulu2 ni…

ish kalau tau la…mmg kembang hidung semangkuk sebab bangga (aish tak baik bongkak neh..hehe)

meh2 tengok kalau tak percaya..hihi

 

 

image

 

haaa..korang percaya tak?

kan betul kan ni…hihi…

kepada cik epal tq ye komen…tahun 2009 ni saya tak kenal lagi cik epal

tapi sekarang saya dah kenal sangat da..hee…femes tau cik epal ni…

1 yang komen mengomen:

Anonymous said...

i like..=)

 

Blog Template by batrisyaamylea BloggerCandy.com