Tuesday, March 1, 2011

nak berkongsi dengan kamu la…

 

assalamualaikum semua..selamat tengah hari jugak (^_^)

hari ni kan…kan…kan…(eh pesal budak ni)

hehe…saje je nak meriahkan suasana (tak meriah pon nyampah de la..haha)

harap maaf…ini monolog dalamam yang negatif ni..sibuk je kan…huhu

erk! da tak betul ke dak ni ye? huhu

okeh buat2 tak nampak jela ye apa yang saya dok bebel2 ni…

tiba-tiba hari ni terasa nak berkongsi dengan kamu-kamu semua lah (ada ke yg berminat nak tau?)

takpe kalau takde sekali pon saya still nak tulis jugak..hehe

koleksi-koleksi makeup saya…(^_~)

untuk pengetahuan korang semua la kan…saya ni tak la suka sangat makeup ni…(natural beauty gitu..hehe)

mari kita tengok apa makeup yang saya ada..lets gone! haha

Pertama

in2it IN2IT compact powder

(saya bawak ini ke mana2 saje)

Kedua

eyeliner

eyeliner IN2IT

(baru start blaja pakai liquid eyeliner before ni pakai pensel nye)

 

Ketiga

niveaflavor

nivea lipbum cherry flavor

(sedap oo bau die mcam nak makan ja =D)

 

Keempat

onetouch-blusher-elianto

elianto blusher

(kadan-kadang saya pakai..bila ada function kot..hehe)

 

Kelima

lipgloss

Silky girl Lip gloss Cherry Tea

(nampak shinny and glossy gitu)

 

Keenam

neutrogena-moisturizer Neutrogena moisturizer

(untuk melembapkan kulit yang sedia kering)

 

 

mesti korang perasaan kan banyak IN2IT punya kan?

well i think this product suits me best la..thats why i choose IN2IT

so apa jenama yang menjadi pilihan korang?

terpulanglah pada diri korang ye..asalkan korang rasa sesuai dan selesa memakainya..

itu saja yang saya nak kongsikan pada korang semua ya.. =)

2 comments:

picairin said...

better than me...i only have bedak maybelline+celak maybelline+lotion johnsonn...hehe

~batrish♥~ said...

hehe..okla tu pika...
ada jugak..=)
tp pika da natural beauty..
tak payah makeup pun da cantik =D