Monday, February 25, 2013

Sulung Yang Tak Serupa Sulung


salam peeps
Selamat petang..
Jom cicah biskut dengan air teh (huh?motifnya apa ntah)

ok balik ke topik asal..
topiknya Sulung yang tak serupa sulung..
Faham tak??
Mesti pening kan..apa benda la ni..
hehe..=D

ok korang pernah tak bila jumpa orang dan dia cakap kau ni mesti anak bongsu kan?
padahal korang adalah anak sulung yang berdikari dan bersemngat waja 

kenapa agaknya korang dilabel sebagai anak bongsu sedangkan korang ni anak sulung?
ok tak tau jugak..
tapi benda ni selalu jadi kat Bat...
orang akan cakap Bat ni mesti anak bongsu kan..
pastu Bat dengan muka blurr dan senyum kambingnya..eh xla Bat anak sulung...
pastu orang mesti tak percaya...orang mesti akan tanya brapa beradik?
Bat cakap 2 je..pastu orang akan cakap patutla..memang la macam bongsu sebab 2 orang je..

Salah ke kalau ada 2 beradik je..betul la sulung jugak kan..huhu
Still kena jaga adik jugak..adik sorang pun macam ada 10 org..buas betul kecik-kecik ni..
Bila besar control macho tak hingat...hihi..
Biasalah manja tu normal kan..memang sejak dari azali lagi Bat manja..hihi
So sebab tu orang akan cakap Bat ni anak bongsu..sebab manja..outside je..
But the inside...Bat seorang yang sukakan cabaran dan adventure...
 

Betul la orang cakap 
"we cannot judge the book buy its cover"
Korang akan kenal seseorang tu bila dah berkawan dengan dia
So jangan buat kesimpulan awal la ye..

=)
 



 ~bAtRisH~




0 yang komen mengomen:

 

Blog Template by batrisyaamylea BloggerCandy.com