Monday, April 8, 2013

Hujung minggu

Salam peeps..
Selamat menjamu makan tengah hari
Hujung minggu lepas Bat pergi kebun milik pak lang Bat
Dia seorang pengusaha tani kecil.la..
Banyak pokok kelapa muda yang ditanam
Ada macam-macam jenis pokok
Antaranya pokok limau, manggis, delima, pisang, durian belanda..best ni bila dah besar boleh ngap..

Lepas tu ternampak satu pokok ni..tinggi..Bat pun tanya la..ni pokok apa..
Sekali pak lang cakap ni la pokok.Ketum..hooo...xpenah tengok..ok boleh proses buat jual ni..hehe..

Tak tau pulak pokok ni macam ni..
Bila rasa sikit macam pahit2 je..(sikit je rasa sebab nak tau..hehe)

nak tengok pokoknye macam mana..
Sorry pic senget..xley rotate pakai phone je..hehe..



1 yang komen mengomen:

nik ros said...

tak pernah tgk real pokok ketum tu. mcm tu rupanya.

 

Blog Template by batrisyaamylea BloggerCandy.com