Saturday, August 3, 2013

Tuhan Masih Panjangkan Umur

Salam peeps
Hari ni hari Sabtu
Hari Sabtu kite kerja
Ya Sabtu ni kerja ok..(stress sebab orang lain kat rumah cuti)
Pagi ni terlambat pergi kerja (lambat banyak kot)
Dah kelam kelibut dah..
Tapi lepas lalu jalan yang biasa dilalui setiap pagi dan setiap hari 
Ya Allah ada sebab kenapa aku lambat hari ni
Ada hikmah kenapa aku lambat pergi kerja hari ni
Terima kasih Ya Allah 
Sesungguhnya Kau Maha Mengetahui


Accident melibatkan beberapa buah kereta. Dipercayai kereta kembara yang dipandu laju melambung sehingga terkena lampu isyarat yang tinggi tu. Alhamdulillah. Syukur sebab lambat sangat pagi ni. Kalau pergi kerja macam biasa pada waktu yang sama memang masa kejadian ni berlaku la. Cuti-cuti hujung minggu ni kereta laju betul kat jalan ni. Termasukla aku. Haa beringat la lepas ni nak bawak laju tu. Nak dekat raya ni kan kemalangan memang kerap la. Keadaan mangsa tidak diketahui. Sebab masa lalu ni baru sangat jadi. Orang pun ramai sangat yang tengok.

Tempat kemalangan : Berhadapan Traffic Light Kepala Batas Kedah (Bertentang dengan Court Futsall)

  
 P/S : Pandu cermat jiwa selamat. Berhati-hati di jalan raya. Biar lambat asal selamat. (pesanan dari penaja)

0 yang komen mengomen:

 

Blog Template by batrisyaamylea BloggerCandy.com