Friday, December 16, 2016

SET KECANTIKKAN SHAKLEE

Salam Jumaat penghulu hari lovelies 

Siapa nak cantik???

Haa...mesti ramai kan wanita-wanita kat luar sana ni bila sebut pasal cantik semua nak kan.
Fitrah manusia memang nak benda yang cantik je kan
Tapi nak cantik kena ada usaha juga tau. =)

Selalu orang lebih pentingkan kecantikkan luaran dulu dari dalaman
tapi ramai yang lupa sebenarnya
Kalau dalaman cantik luaran akan automatik nampak cantik tau
Percaya ke tak percaya ??
=)

Sebenarnya nak cantik badan kita perlu nutrient yang cukup
kenapa orang yang suka makan sayur/buah/ulam-ulaman ni awet muda selalu???

Haa..tau tak banyak vitamin dalam sayur/buah/ulam-ulaman ni tau
Sebab tu siapa yang amalkan secara berterusan dan istiqmah orang kata nampak awet muda je.

Korang ni hari-hari tak makan buah/sayur/ulam-ulam semua??
Haa..mesti tak ramai kan
kebanyakkan banyak makan fast food/process food
buah pun jarang-jarang..macam mana nak cantik luar dalam ni..hihi

Sebab tu pentingnya kita ambil supplement tambahan
Supplement yang paling bagus ialah vitamin tambahan
Kenapa vitamin??
Sebab vitamin akan terus diserap oleh badan kita tanpa perlu proses pemecahan/penguraian jadi lebih kecik
Jadi bila makan badan terus serap dan dapat jumlah nutrisi yang cukup untuk badan dan kulit kita tau.

Sebab tu saya syorkan Shaklee
KENAPA??
Sebab Shaklee punya visi adalah back to nature
maknanya produk yang dihasilkan ni bebas dari bahan kimia dan tiada sebarang aditif tambahan

Contohla saya bagi Vitamin C Shaklee
Vitamin C ni dorang ambil dari tumbuhan tau
Bukan sintetik
Kebanyakkan produk di pasaran tak tau Vitamin C dorg ni sintetik atau dari buah 
Sebab tu saya pilih Shaklee sebab dah terjamin memang semulajadi bahan-bahan dia
Tak ada pewarna tiruan/sintetik
Warna semulajadi dari tumbuhan yang digunakan


Nak cantik dengan Shaklee tak?
Haaa..Shaklee ada set Cantik tau.
Jangan risau sebab semua ni Vitamin je pun tau.


Apa yang ada dlm set kecantikan kulit Shaklee??? Jom kita tengok...

Peranan Vitamin E dalam kecantikan kulit:
  • Menjaga kesegaran dan keremajaan kulit
  • Melindungi kulit dari sinar ultra-ungu
  • Menjaga kelembapan kulit
  • Menghapuskan radikal bebas yang merosakkan sel
Peranan Vitamin C dalam kecantikan kulit:
  • Sebagai antioksidan kuat yang melindungi kulit daripada pencemaran udara dan sebagainya
  • Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, yang akan menjaga kekenyalan, kelenturan, serta kehalusan kulit
  • Mencerahkan kulit
Peranan Vitamin B Complex dalam kecantikan kulit:
  • Sebagai pelembap
  • Mencegah pigmentasi
  • Melambatkan tanda penuaan
  • Mengubati jerawat
Kombinasi Vitamin E, B Complex dan Vitamin C menghasilkan:
  • Mengurangkan kedutan dan pembentukan garis-garis halus
  • Mencegah penuaan
  • Menjadikan kulit lebih kenyal
  • Mencerahkan kulit
  • Menjaga kulit dari sinaran UV
  • Mengurangkan parut jerawat
  • Menjadikan wajah bersinar dan bermaya
  • Menjadikan kulit wajah lebih cerah dan kemerahan
  • Menjadikan wajah lebih berseri

Apa kata mereka yang telah mengamalkan set kecantikan kulit Shaklee ini?


Testimoni #1

Testimoni #2

Untuk kesan yang lebih cantik dan juga untuk masalah kulit tertentu, kita juga boleh mengambil ESP atau GLA Complex. Boleh hubungi saya untuk mengetahui produk apa yang sesuai untuk anda. Sila nyatakan terlebih dahulu masalah anda. InsyaAllah saya akan membantu anda.

Untuk mencapai wajah cantik berseri adalah lebih baik kita rawat dari dalaman kulit. Konsepnya mudah. Apabila dalaman sihat, maka luaran pun akan menjadi sihat dan cantik berseri. Betul tak? Jadi jangan membuang masa mencari produk pencuci dan kecantikan wajah untuk luaran jika dalaman kita tidak dirawat terlebih dahulu. Mulai sekarang kita rawat wajah kita dari dalam kulit dengan set kecantikan kulit Shaklee. Jom klik gambarajah di bawah untuk dapatkannya dengan mudah, cepat dan pantas!


WHATSAPP 0195706565

0 yang komen mengomen:

 

Blog Template by batrisyaamylea BloggerCandy.com