Monday, December 14, 2009

Apa Yang Aku Suka dan Inginkan...

Sebenarnya kan banyak sangat aku nak buat dalam hidup aku ni, tapi semua yang dirancang tak pernahnya jadi. Impian aku sangat besar sebenarnya, kalu boleh satu hari nanti aku nak bukak kafe aku seniri. Kafe yang lengkap dengan buku-buku cerita utuk dibaca dan dipinjam oleh para-para customer aku. Kafe yang jual kek-kek yang sedap, bun yang lembut dan bermacam jenis roti yang sedap, sandwich dan minuman yang best seperti jus, latte, cappucino dan sewaktu dengannya.

Aku sangat teringin nak pergi bercuti kat semua pulau-pulau yang cantik kat Malaysia ni. Contohnya macam pulau tioman, pulau redang, pulau pangkor, dan macam-macam lagi. Pantai adalah tempat fevret aku..hee..betapa bestnya dapat duduk tepi pantai menikmati panorama pantai yang sangat indah dan menikmati deruan angin yang lembut membelai pipi dan rambutku. Kesejukan angin pantai yang membuatkan kita terasa nyaman dan tenang pabila mendengar deruan ombak menghempas pantai. Alangkah indahnya.....

Kalau boleh aku nak menjelajah seluruh pelusuk Malaysia ni....setakat sekarang ni negeri yang aku tak pernah lagi menjejakkan kaki ialah Terengganu. Negeri-negeri lain tu da biasa dah walaupun sekali tapi kira dah pernah la tu kan...hehe..

Sekian, tetibe je rasa nk tulis pasal ni..npe ntah...huhu..
~bATrisH~

2 yang komen mengomen:

hans said...

hang dah pi sabah sarawak ke?
gila best
eh,aku jadi partner la kalau ang buka kedai roti
haha

~batrish♥~ said...

haha...eh lpa lak ak nk snarai sabag n srawak skali...ak xpnah p g pon..haha...bleh ja jd partner ak...tp jgn jd partner nk makan ja da la..haha..

 

Blog Template by batrisyaamylea BloggerCandy.com