Tuesday, February 22, 2011

jumpa pelakon la..

semalam dan hari ni ada shooting dijalankan
di tempat saya bekerja...
ye betul saya tak tipu...
tapi gambar takde pulak nak buktikan ye..
takpe2..next post saya letak..sebabnye pakai kamera kawan opis sya..
dapt jumpe Eizlan Yusof, Serina Ridzuan and Maria Farida...
Hensemnye Eizlan Yusof...tinggi, hencem, putih..peramah pulak tu..
Ish..tergode saya tau...hehe..*gatal kan saye..haha*




penggambarab dijalankan 2 hari di kilang saya ni..dari pagi
smpai malam la diorng shooting...
sempatla tengok scene diorg tarik2 rambut...
haha..lawak betul..


bedasarkan temuramah saya kepada salah seorang krew tu...
cerita ni DRAMA KELIRU yang akan ditayangkan di TV1...
bulan 5 katenye baru keluar ye..hehe..
kalau korang ade tertengok nanti..
mesti ada Kilang tempat saya keje ni..
Quantum Supplies...yang menjual coklat2 mahal..hoho..
tak mampu den nak beli oit...tapi nasib dpat staff price..
haha..tak pon makan free je masa jalan2 kat production tu..wahaha...
jalan jeles ye..hehe..




~bAtRisH~

2 comments:

CahayaCintaIlahi said...

wah2.. kemain lagi die ek..
pat jmpe artis.
chantek tak maria farida tu
mesti kulit die sangat licin kan

~batrish♥~ said...

cantik...ramping betul die tu cahaya tau.. =)
tak nampak macam die da lamost 40 da...